Moje oceny
Leon & Helena 9/10
Chris & Piers 7/10
Jake & Schery 8/10
Ada 9/10
Jak chronologicznie najlepiej przechodzić grę? Kampanie jedną po drugiej czy stopniowo np po jednym akcie z każdej?
Aham. Po prostu trochę mnie zdenerwowało kiedy teraz przechodzę kampanię Leona, że nie wiadomo skąd nagle pojawia się w chinach Jake i jakiś uber Nemesis, podejrzewam,że w jego kampanii to wyjaśniono.
Nie chcę zdradzać fabuły, Spojler obowiązuje, ale podpowiem iż misja każdej z postaci przybliży do tego samego miejsca, potem dzieje się dużo ciekawego ;)
Leon i Helena 10/10
Ada 10/10 (chociaż mi się wydaje, że Adą coś mi się lepiej i przyjemniej grało) :)
Chris i Piers 9/10
Jake Sherry 8/10
To moje oceny :).
Poprawka :)
Leon i Helena 9.5/10 - klimat wcześniejszych odsłon serii, potem już tylko eksterminacja
Chris i Pers 8/10 - świetne akcje w drużynie, wzajemna pomoc, ale to tylko akcja bez klimatu
Jake i Sherry 7/10 - Oprócz Ustanak' a to była tylko jedyna atrakcja
Ada 9.5/10 - za sex uwodzicielkę, klimat gdzie !
W sumie tak, ale liczą się prawdziwe postacie, Leon, Chris, Ada w jednej grze to już klasyka :)
Leon i Helena początek 10, później 9 ;)
Chris i Piers 7/10 nie mój klimat
Jake i Sherry 9/10
Ada 9/10
Leon i Helena początek 10, później 9 ;)
a dlatego że z początkowego klimaciku dostała się eksterminacja.
Kampania Leon S. Kennedy jako jedyna nawiązuje do wcześniejszej historii z jego życia ;) a to dodatkowy plus :)
Pamiętam jak opowiadał Helenie na Uniwerku że przypomina mu to Raccoon City, był gliną przez jedną piekielną noc tam, nie może tego zapomnieć....
Nom to prawda. Takiego dnia to do końca życia nie zapomni, ale najważniejsze, że przeżył i miał na jakiś czas święty spokój :).
Czegoś takiego nie da się zapomnieć, walki o życie - nigdy.
On jest nie do zdarcia i nikt nie byłby w stanie go pokonać, ale czy miał na jakiś czas święty spokój, no nie wiem,
ciągle jest w terenie :)
No i nie tylko w grach, w rzeczywistości to co w grze przez kilka godzin, w prawdziwym życiu całe życie...., tylko zombiaków nie ma ;)
Haha no prawda zombiaczków nie ma hehe. Każdy się inaczej namęczy w życiu hehe ;).
A szkoda bo bym trochę pokazał światu co potrafię :)
Ale i bez zombiaków jest w życiu przesrane !
Leon: 6/10 Chris "gears of war" 4/10 Jake 5/10 Ady nie grałem (jeszcze) ale gdyby tak wypierniczyć z gry wszystkie QTE które są beznadziejne i psują kompletnie rozgrywkę to można by dodać do wszystkich +2. Niestety bezmyślne wciskanie guziczków w takt komend na ekranie niszczy całe RE6.
Leon i Helena 7/10 (początek dobry, ale zagadki z dzwonami i figurkami trochę mdłe, historia z siostrą Heleny nieciekawa)
Kris i Piers 10/10 (świetna akcja, nieprzewidywalna historia, dobre zakończenie, ciekawa przemiana Krisa)
Jake i Sherry 9/10 (klimat górski, poczucie humoru Jake'a, pozytywnie upierdliwy ustanak)
Ada 6/10 (końcowa akcja dobra, reszta to monotonna skradanka)
Zdecydowanie najlepsza kampania Leona i Heleny. Taka najbardziej ludzka, wciągająca i emocjonująca.
Jeśli ktoś ocenił ją niżej niż inne to musi być chyba głupi.
Leon i Helena 10/10
Ada - 9/10
Chris - 6/10
Jake - 7/10
Leon & Helena 9/10 - Był klimat, fajne akcje, powolne zombiaki to jest to. Sensowna i najfajniejsza kampania tylko przydługa walka z bossem Simonsem.
Chris & Piers 6/10 - Samo strzelanie (sieczka aby), pająki i niektórzy przeciwnicy nietrafieni. Chris bez wyrazu. Trochę bezpłciowa kampania.
Jake & Sherry 7/10 - Sporo urozmaiceń do kampanii Leona. Ciekawa historia. Graficzno-technicznie momentami słabo wyglądało. Boss upierdliwy goni całą kampanie.
Ada 7/10 - Wyjaśnienie niedopowiedzeń, obserwacja i pomoc reszcie bohaterów. Więcej skradania. Głos Ady słaby. Finalne wyjaśnienie fabuły na plus bo tak to mało contentu było.
Leon & Helena 7,5/10 (zdecydowanie najlepsza kampania)
Chris & Piers 6/10
Jake & Schery 6/10
Ada 7/10
A poszczególne części:
Re 1 - 10
Re 2 - 10+
Re 3 - 8,5
Re Code Veronica - 8,5
Re 0 HD - 8
Re remake HD - 10+
Re 4 HD - 8,5+
Re 5 - 6,5
Re 6 - 6,5
Re Revelations - 7,5+
Re Revelations 2 - 8
Re 7 - 9
Re 2 remake - 9
Ostatnio Capcom ma świetną serię.
Odświeżony Resident evil remake HD 2015 oraz Resident evil 0 HD 2016, a także nowe udane odsłony jak
Resident evil Revelations 2 2015, Resident evil VII 2017, Resident evil 2 remake 2019.
Odświeżenie Re 4 HD też bardzo udane z 2011 pod Ps3 i 2014 pod Pc, bo wreszcie z obsługą myszki,
bo konwersja na Pc z 2007 miała tragicznie sterowanie na samej klawiaturze.
Są pogłoski, że jest bardzo duża szansa na Resident evil 3 remake, bo remake 2 sprzedaje się jeszcze lepiej od 7-mki.
Ale czy zdecydowaliby się na remake Code Veronica to chyba raczej wątpliwe, bo też lekko odświeżyli tą grę pod Ps3 w 2011.
A szkoda, bo to jedyna część z tych ważniejszych, która do dziś nie pojawiła się na Pc.