Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - 20000 mil podmorskiej żeglugi - 7 2 - Pragnienie - 6 3 - Buffalo Girls - 6 4 - Robinson Crusoe - 6 5 - December Boys - 6 6 - Nick Fury - 5
1. Robinson Crusoe - 6/10 2. Dziewczyny z Dzikiego Zachodu - 6/10 3. Bohaterowie Teksasu - 5/10 4. 20 000 mil podmorskiej żeglugi - 5/10 5. Nick Fury - 3/10