Jak jest Wasz Top tego reżysera???
Mój to:
1. Patologia (nie reżyserował, ale napisał scenariusz i film jest w jego stylu pod każdym
względem)
2. Adrenalina
3. Adrenalina 2
4. Gamer
A jakie są wasze propozycje???
Pozdrwaiam, CJ
1.Adrenalina 2. Pod napięciem - absolutny masterpiece
2. Adrenalina - też niezły film